top of page

POVERENJE


Mi, žene i muškarci, Mi socijalisti, udruženi u Socijalističku partiju Srbije, sledbenici smo onih koji su vekovima težili društvu slobodnih i jednakih, svih onih koji su za svoj ideal imali slobodu, jednakost, ravnopravnost.

Naši ciljevi se odnose na samog čoveka, na onog malog čoveka koji je u ovo doba neo-liberalnog kapitalizma ostao sam da se bori protiv nepravednih korporativnih sistema. Naš cilj je da taj mali čovek, radnik, seljak može sebi, svojoj porodici da obezbedi normalne uslove za dostojanstven život, život koji zaslužuje.

Mi se zalažemo za osavremenjavanje rada lokalne samouprave u svim segmentima, za dostojanstven život svih članova naše lokalne zajednice, za otvaranje novih radnih mesta koje je po našem viđenju više nego moguće.

Ne smemo očekivati i oslanjati se na druge, već moramo zasukati rukave i početi sami da radimo i da gradimo budućnost za nas same i za našu decu.

Mi verujemo u Vas. Mi znamo da se poverenje sporo gradi, da se u sekundi ruši i teško se obnavlja, ali poverenje je jedno od najjačih osećanja koje imamo.

Želimo da zaslužimo Vaše poverenje jer je to osnovna stvar koju neko mora da zasluži da bi postao nečiji oslonac u životu.

Mi želimo da budemo baš taj ćuprijski zid na koji ćete računati i na koji ćete se oslanjati

SOCIJALISTI ĆUPRIJA

Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page